Loopgroep Healthy Moves

Beweging & Balans

Volg en Like ons

Loopgroep Healthy Moves

Bij de loopgroep Healthy Moves kun je iedere maandag avond van 19:30 tot 20:45 onder begeleiding van een looptrainer laagdrempelig (hard) lopen. De loopgroep is n.a.v. het Healthy Moves 10 weken programma opgericht zodat mensen na het programma de mogelijkheid hebben om te blijven lopen.  Het is voor mensen die lekkerder in hun vel willen zitten en die door lopen meer energie en balans willen krijgen en houden. Tijdens de trainingen worden naast verschillende looponderdelen (inlopen, warming-up, loopscholing/looptechniek, hoofdprogramma, uitlopen en cooling-down) ook belangrijke principes en werkvormen ingezet uit o.a. de runningtherapie, Minfdull Running, ChiRunning en Intelligent Bewegen. Tijdens de trainingen wordt er naast de lichamelijke- ook bewust gewerkt aan de mentale gezondheid. De trainingen worden gegeven op diverse plekken in Wijk bij Duurstede.

Deelname trainingen

Iedereen die wekelijks onder begeleiding van een looptrainer wil (hard)lopen of de intentie heeft om (hard) te lopen en het belangrijk vindt om ook de mentale gezondheid te verbeteren kan met de trainingen meedoen. Ervaring met hardlopen is niet nodig om aan de trainingen mee te kunnen doen. Deelname kan altijd op eigen niveau. De trainingen worden afwisselend verzorgd door: Jolien, Margreet, Pieter en Tobias.

Looptrainers Healthy Moves loopgroep

Andere activiteiten

Bekijk de andere activiteiten die Wijksport organiseert