Sportverenigingen

Onze partners

Frames reserveren

Complex Stichting Wijksport

Stichting Wijksport beschikt over twee frames op het sportpark Mariënhoeve. Eén frame is gevestigd bij de ingang vanaf de dijk en één frame is gevestigd bij de ingang van het fietspad. Het is vanaf nu mogelijk om als sportaanbieder gebruik te maken van de twee frames op het sportpark Mariënhoeve. De frames kunnen gebruikt worden om eventuele projecten of evenementen te promoten. Via onderstaand formulier kunt u een aanvraag plaatsen, vervolgens krijgt u binnen twee weken reactie of de aanvraag is goedgekeurd. De afmetingen van het frame is 300 cm breed en 300 cm lang en de afmetingen voor de banner die geplaatst kan worden is 264 cm breed en 264 cm lang. Omdat de frames van stichting Wijksport zijn hebben de buurtsportcoaches met hun evenementen voorrang op de frames.

Reserveer een frame

Van welk frame wil je gebruik maken?

Gaat u akkoord met onderstaande voorwaarden: