Vacature: Allround Medewerker Horeca bij Stichting Wijksport

16 oktober 2024 – Wijk bij Duurstede

Flexibel | Gezellig | Veelzijdig
Ben je op zoek naar een baan die je volledig kunt afstemmen op je eigen agenda?
Vind je het leuk om in een levendige, sportieve omgeving te werken en met veel verschillende mensen in contact te komen? Dan is deze vacature iets voor jou!

Bij Stichting Wijksport zijn wij op zoek naar enthousiaste allround horecamedewerkers. Dit is de ideale kans om op evenementen te werken, je handen uit de mouwen te steken én plezier te hebben. Of je nu vrienden meeneemt, je buurman of buurvrouw aanspoort of alleen aan de slag gaat, iedereen is welkom!

Wat ga je doen?

• Werken achter de bar: inschenken, bestellingen opnemen en zorgen voor een gezellige sfeer.
  • In de keuken: eenvoudige gerechten en snacks bereiden en serveren.
  • Voorraad aanvullen en ervoor zorgen dat alles op rolletjes loopt.
  • Helpen bij het opbouwen en afbouwen van evenementen.

Wat bieden wij jou?

• Flexibele werktijden: Je werkt wanneer het jou uitkomt op basis van een 0-uren contract.
  • Een gezellige werkomgeving: Altijd in contact met verschillende mensen in een sportieve sfeer.
  • Vrijheid en variatie: Geen dag is hetzelfde, met volop afwisseling tussen barwerkzaamheden, keuken en ondersteuning bij evenementen.
  • Teamwork: Werken kan ook gezellig samen met vrienden, familie of buren!
  • Ontwikkelingsmogelijkheden: Leer verschillende horeca-taken en doe waardevolle ervaring op.

Wat vragen wij van jou?

• Je bent minimaal 16 jaar oud.
  • Enthousiasme om in de horeca te werken.
  • Flexibiliteit om in de weekenden en tijdens evenementen te werken.
  • Een teamspeler die houdt van gezelligheid én aanpakken, maar ook zelfstandig kan werken.

Klinkt dit als de perfecte baan voor jou? Solliciteer dan nu en werk op de leukste evenementen in de sportieve omgeving van de Mariënhoeve! Je kan een mailtje sturen naar horeca@stichtingwijksport.nl