Henk-Jan Geelen directeur Stichting Wijksport

12 januari 2024 – Wijk bij Duurstede

Stichting Wijksport stelt met ingang van 15 januari 2024 Henk-Jan Geelen aan als nieuwe directeur. Henk-Jan volgt Herke van der Weij op die sinds augustus 2016 als sportparkmanager verantwoordelijk was voor Stichting Wijksport. Henk-Jan Geelen heeft ruime ervaring als directeur en veel kennis van sport en bewegen in het algemeen.

Henk-Jan was afgelopen jaar bureaumanager bij Faunabeheereenheid Gelderland. Daarvoor heeft hij altijd in de sportwereld gewerkt. Hij is actief geweest bij verschillende sportbonden. Onder andere bij Sportvisserij Nederland, wielersportbond NTFU, Badminton Nederland en het Koninklijke Nederlandse Korfbalverbond. Daarnaast heeft hij ruime ervaring als ondernemer en op het gebied van coaching bij onder andere sportorganisaties.

“Zijn ruime ervaring op het gebied van organisaties, teams en sociaal verdienvermogen is van grote waarde voor Stichting Wijksport” aldus voorzitter van het bestuur Connie Eli. “Daarnaast hebben we in Henk-Jan een directeur gevonden met veel ervaring met verschillende sportaanbieders. Bovenal is het een fijn mens en kijken we uit naar de samenwerking en het samenspel met onze partners”.

“Een organisatie leiden waar sprake is van enerzijds het stimuleren van sport en bewegen en anderzijds het beheren van sportaccommodaties, spreekt mij enorm aan’, zegt Henk-Jan over zijn nieuwe functie. “Bovendien is het een heel mooi sportpark die sterk in ontwikkeling is. Dat is een uitdaging die ik graag aan ga en waar ik veel energie van krijg.”

Informatie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Pieter Riedstra (secretaris van het bestuur) via pieter.riedstra@stichtingwijksport.nl of 06-23844547.