SportyKids is een te gekke club voor kinderen uit groep 6 en 7 (of combinatiegroep) die aan de Voel Jij Je Lekker Tour meedoen. Zit jij in een andere groep en wil je ook graag meedoen, neem dan contact op met Tobias Wijnmaalen via mail tobias.wijnmaalen@stichtingwijksport.nl of tel 06 17 41 35 17.

SportyKids is leuk en leerzaam! Wil jij vanaf maandag 23 oktober 2017 t/m 22 januari 2018 (extra) bewegen, meer leren over gezonde voeding en leuke sportieve uitstapjes maken!? Vergeet je dan niet niet voor 16 oktober as aan te melden! Voor de uitvoering van het programma vragen wij een vergoeding van (slechts) € 15.

SportyKids is onderdeel van de Voel jij Je Lekker Tour en bedoeld voor kind(eren) (met hun ouders) die:

1. Nog niet bij een sportvereniging sporten
  2. Meer willen sporten en bewegen
  3. Fitter willen worden
  4. Meer zelfvertrouwen willen krijgen
  5. Meer willen leren over gezonde voeding.

Een van de hoogtepunten binnen SportyKids is de chef kok die jou en je ouder(s) meer vertelt over gezonde voeding en dat jullie gezonde voeding bereiden en proeven! Maar ook de uitstapjes naar verschillende verenigingen.

Ben jij (en je ouders) enthousiast, schrijf je dan voor 16 oktober as. in:

Informatie Facebook
www.facebook.com/events/2007985769435134