Wijkse Spelen

WIJKSE SPELEN 26 oktober 2018

Nu ook met een programma voor  (‘Jij Hoort Erbij’) kinderen die wat extra ondersteuning bij het sporten nodig hebben. Interesse!? Lees hieronder verder of meld je hier direct (en betaal hier aan voor het aangepaste programma!

Direct aanmelden voor het reguliere programma met de keuze uit 8 sporten kan hier en betalen kan hier

(LET OP! Inschrijven mogelijk t/m zondag 21 oktober 2018)

WAT ZIJN DE WIJKSE SPELEN?
De Wijkse Spelen is onderdeel van ‘de Voel Jij Je Lekker Tour’, waarbij alle kinderen uit groep 3 t/m 8 uit de gemeente Wijk bij Duurstede en alle kinderen van ‘Jij Hoort Er Bij!’, (ongeacht leeftijd) mee kunnen doen.  Op vrijdag 26 oktober sport je bij verschillende sportaanbieders op het sportpark Mariënhoeve. Je schrijft je voor 3 ronden in en betaalt per ronde € 1.
In totaal dus € 3 voor 3 ronden en meer dan 2 uur lang sporten!

VOOR WIE ZIJN DE WIJKSE SPELEN?
Zit je in groep 3 tot en met 8, wil jij graag meer dan 2 uur lang bewegen en met verschillende sporten kennis maken!? Of Woon je in de gemeente Wijk bij Duurstede en heb je om wat voor  reden dan ook wat extra hulp nodig bij het sporten, heb je baat bij kleine groepjes van maximaal 8 tot 10 en/of wil  je liever geen competitie element?  Dan is dit sport evenement iets voor jou!

WAAROM DE WIJKSE SPELEN?
• Je maakt kennis met 3 verschillende sporten
• Je sport meer dan 2 uur voor maar € 3!
• Je sport samen met andere kinderen
• Sporten is niet alleen leuk maar nog gezond ook!

PROGRAMMA:
09.45 – 09.50 : Opening kantine bij sporthal op het sportpark Mariënhoeve
10.00 – 10.45 : 1e sport ronde (45 min)
10:45 – 11.00 : Wisseling ronde 1 en 2
11.00 – 11.45 : 2e sport ronde (45 min)
11.45 – 12.00 : Wisseling ronde 2 en 3
12.00 – 12.45 : 3e sport ronde (45 min)

DEELNEMENDE SPORTEN:

Dans | Streetdance Freerunning Hockey
KidsFitCamp (bootcamp) Korfbal Tennis
Turnen Judo | valtechnieken

AANMELDEN REGULIER PROGRAMMA
Schrijf je hier in voor het reguliere programma met 8 sporten!

‘JIJ HOORT ERBIJ’ GROEPEN

Er is nu ook een aangepast programma voor kinderen die via ‘Jij Hoort Erbij’ deelnemen. Dit zijn kinderen die wat extra ondersteuning nodig hebben bij het sporten. Kenmerkend voor deze groepen zijn:

– Kleine groepjes (maximaal 8-10 kinderen)

– Geen competitie element

– Extra begeleiding tijdens het sporten (minimaal één begeleider per groep)

Heb jij zelf ook behoefte aan kleinere groepen, zonder competitie element en extra begeleiding? Dat kan! Geef dit dan aan bij vraag 15 en je neemt dan deel aan het aangepaste programma.

Wanneer je ervoor kiest om met deze groepen mee te doen kan je niet uit alle sporten kiezen, maar zal je deelnemen aan drie van de volgende sporten:

1. Teakwondo (Choi do kwan)

2. Bootcamp (Daily-Fit)

3. Dans (MBition)

4. Voetbal (CDW)

AANMELDEN ‘Jij Hoort Erbij’ PROGRAMMA
Aanmelden voor het aangepaste programma met kan hier.

MEER WETEN OVER DE WIJKSE SPELEN?
Wil je meer informatie over Wijkse spelen of heb je een vraag over het aanmelden
dan kun je contact opnemen met Tobias Wijnmaalen van stichting Wijksport
Email tobias.wijnmaalen@stichtingwijksport.nl | Tel 06 – 174 135 17

BETALING

Vooraf betalen is € 3 en hier mogelijk. Voor de opening van het evenement is het ook mogelijk om te pinnen en contant te betalen in de kantine van de sporthal. Dit kost € 4. Als u contact betaalt wilt u dan gepast geld meenemen? Aanmelden via dit formulier kan tot uiterlijk 21 oktober as. en op 24 oktober ontvangt u via de mail bij welke sport uw kind voor iedere ronde bent ingedeeld.