Buurtsportcoaches

De buurtsportcoaches

De buurtsportcoaches van de gemeente Wijk bij Duurstede zijn er voor alle inwoners en verenigingen in de gemeente. Ze zoeken de verbinding tussen alle betrokken partijen als onderwijs, zorg, gezondheid, welzijn en sportverenigingen. Buurtsportcoaches zijn professionals en hebben een uitvoerende, coördinerende en adviserende rol op het gebied van sport- en bewegen. Zij zetten zich in om de gemeentelijke sport- en beweeg speerpunten uit de maatschappelijke agenda te vertalen naar de praktijk. Hieronder vind je de buurtsportcoaches van Wijksport.

Tobias Wijnmaalen

Coördinator buurtsportcoaches

tobias@stichtingwijksport.nl
06-17413517

Projecten: Gezond & Vitaal ouder worden, Voel Jij Je Lekker Tour, Uniek Sporten,  Verenigingsondersteuning, Valpreventie

Michiel Jansen

michiel@stichtingwijksport.nl

Projecten: Sjors Sportief (primair onderwijs) & Try Out (voortgezet onderwijs), Wijks Kinderspektakel

Bianca van Asch

bianca@stichtingwijksport.nl

Projecten: SportyKids & SportyKids plus (kinderen met ASS).

Giel Jan Wittenberg

gieljan@stichtingwijksport.nl
☎ 06-33567036

Projecten: Koningsspelen, Marienhoeve loop, Wijkse Spelen, FC Utrecht maatschappelijk, Buurtsport, Beweegtuin, sporten voor statushouders