Buurtsportcoaches

De buurtsportcoaches

Buurtsportcoaches zijn professionals op het gebied van sport en bewegen. Ze ondersteunen sportaanbieders, ontwikkelen nieuw aanbod dat zorgt voor een hogere sportdeelname en ze gaan de wijk in om inwoners aan het bewegen te krijgen. Ook adviseren ze welk sportaanbod passend is voor individuen of specifieke doelgroepen en zijn ze op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sport, bewegen en gezondheid.

Hierbij zoeken ze verbinding tussen betrokken partijen zoals onderwijs, zorg, gezondheid, welzijn en sportaanbieders. De gemeentelijke speerpunten worden dus vertaald naar concrete acties in de praktijk. De buurtsportcoaches zijn er voor alle inwoners, sportaanbieders en maatschappelijke organisaties van Cothen, Langbroek en Wijk bij Duurstede.

Tobias Wijnmaalen

Coƶrdinator buurtsportcoaches

tobias@stichtingwijksport.nl
06-17413517

Projecten: Gezond & Vitaal ouder worden, Voel Jij Je Lekker Tour, Uniek Sporten, Verenigingsondersteuning, Valpreventie

Giel Jan Wittenberg

gieljan@stichtingwijksport.nl
06-33567036

Projecten: Koningsspelen, Marienhoeve loop, Wijkse Spelen, FC Utrecht maatschappelijk, Buurtsport, Beweegtuin, sporten voor statushouders

Judy Maas

judy@stichtingwijksport.nl
|

Projecten: Wandelgroep (ommetje)

Michiel Jansen

michiel@stichtingwijksport.nl
|

Projecten: Sjors Sportief (primair onderwijs) & Try Out (voortgezet onderwijs), Wijks Kinderspektakel

Over Stichting Wijksport

Stichting Wijksport heeft als belangrijkste bestaansreden het geven van gelegenheid tot sportbeoefening in de breedste zin van het woord, in de gemeente Wijk bij Duurstede en vooralsnog in het bijzonder op Sportcomplex Mariƫnhoeve. De gelegenheid tot sportbeoefening wordt gerealiseerd door middel van het aanleggen van kwalitatief goede sportvoorzieningen, toegespitst op de redelijke behoefte van sportverenigingen, die gebruikmaken van het sportcomplex.

Adresgegevens

Lekdijk Oost 15A