Na het succes van dit jaar brengen stichting Wijksport en Vcompany het Kinderspektakel voor het 2e jaar op rij naar Wijk bij Duurstede – nu groter en beter!

In de kerstvakantie op woensdag 2 en donderdag 3 januari 2019 kunnen kinderen volop bewegen en spelen.
Dit jaar met vier zalen nog ruimer opgezet met meer beweeg- en speelmogelijkheden voor verschillende leeftijden. Voor de jonge kinderen van 2 t/m 4 jaar is er een apart afgesloten Kids Paradijs en zit ruimte. Voor kinderen van 4 t/m 14 jaar zijn er (verdeeld over twee hallen) veel verschillende uitdagende luchtattracties.

Circus Moustache verzorgt een open circuspiste waar kinderen van 4 jaar onder de toejuichende leiding van de docenten met ballen, diabolo’s, kegels, linten, ringen, koord en eenwielfietsen hun eerste trucjes leren. Zo voelen ze zich een ware circusartiest!

bit.ly/TicketWKS

Voor €8,00 kan een kind de hele dag gebruik maken van de verschillende attracties, clinics (meerprijs lasergamen €3) en krijgt hij/zij een pannenkoek, broodje knakworst en onbeperkt ranja en fruit. Ouders/begeleiders kunnen gratis mee naar binnen.

Ook kunnen kinderen uit groep 2 t/m 8 op verschillende tijden deelnemen aan verschillende clinics waarvoor je jouw plek met je vrienden nu al kan reserveren want vol = vol!

1. lasergamen (Wijksport & Rongen Aktief)
Voor: groep 3 t/m 8
Kosten : €3
Duur: 30 min (incl. uitleg)
Voorinschrijving: bit.ly/WKSLasergamen
Inschrijven tijdens het Kinderspektakel mogelijk (€3 pin en contant)

2. Freerunning (Levitas)
Voor: groep 3 t/m 8
Kosten : gratis
Duur: 20 min
Voorinschrijven: bit.ly/WKSfreerunning
Inschrijven tijdens het Kinderspektakel mogelijk

3. Kick-fun (Rene Sports)
Voor: groep 2 t/m 8
Kosten : gratis
Duur: 25 min
Voorinschrijven: bit.ly/WKSkick-fun
Inschrijven tijdens het Kinderspektakel mogelijk

Wat: Wijks Kinderspektakel
Wanneer: dinsdag 2 januari en woensdag 3 januari 2019
Tijd: 10:00 tot 16:00
Locatie: Sporthal Marienhoeve (lekdijk oost 16 Wijk bij Duurstede)
prijs: € 8 per kind per dag (aan de deur verkrijgbaar voor €10).

Vanaf nu via Sjorssportief:
bit.ly/TicketWKS
vanaf november voor €8 te koop bij de VVV en grote Jumbo in Wijk bij Duurstede.

Het Wijks kinderspektakel wordt mede mogelijk gemaakt door:

Hoofdsponsors
Daily-fit, Brasserie Florian, Wijk nog Leuker en Bakkers & Vermeij

Overige sponsors
IVL, gemeente Wijk bij Duurstede, Den Hoed quality printing, Fruitbedrijf Toon Vernooij, Claus van der velden, Jong Wijk In Beweging, Levitas ReneSports, Fit4All en Rongen Aktief.